Jolanta Majkowska i Zyta Czechowska o pomocy psychologiczno-pedagogicznej w czasie pandemii i po jej zakończeniu
17/05/2021Pandemia to trudny czas dla edukacji, zwłaszcza w kontekście uczniów wymagających dodatkowego wsparcia. Czego się nauczyliśmy? Co jeszcze przed nami? A jak poradzili sobie nasi podopieczni? Czy powrót do szkoły to dla nich kolejne wyzwanie? Czy efektem edukacji zdalnej będą nowe trudności do przezwyciężenia zarówno dla uczniów, jak i nauczycieli?
Porozmawiajmy o tym podczas webinaru z ekspertkami w tym zakresie – Zytą Czechowską i Jolantą Majkowską. Podzielmy się swoimi doświadczeniami, ale też skorzystajmy z pomysłów prowadzących.
Pomysł na webinar zrodził się z potrzeby chwili, która wymaga od wszystkich nauczycieli zwinnego dostosowania się do wciąż zmieniających się warunków. Adresujemy go zwłaszcza do specjalistów skupionych wokół Ortograffiti, którzy z wielką energią i pomysłowością zadbali o swoich podopiecznych. Każdy nauczyciel jednak znajdzie tu coś dla siebie.
Dowiemy się, jak zaplanować angażujące i efektywne zajęcia w edukacji zdalnej i stacjonarnej w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Zaprezentowane rozwiązania oraz praktyczne pomysły na ich wykorzystanie ułatwią nauczycielom zaspokojenie potrzeb rozwojowych i edukacyjnych dzieci.
Dzięki udziałowi w webinarze nauczyciel:
- będzie potrafił wykorzystać zasoby sieci do przeprowadzenia ciekawych i angażujących zajęć dostosowanych to potrzeb i możliwości poznawczych uczniów,
- poszerzy wiedzę na temat rozwiązań ułatwiających naukę dzieciom z dysleksją,
- pozna aplikacje do tworzenia interaktywnych zasobów dla uczniów ze spektrum autyzmu, w tym z zespołem Aspergera,
- dowie się, jakie aktywności sprawdzą się na zajęciach z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.
Bułka z masłem czy twardy orzech do zgryzienia? Jak realizować pomoc psychologiczno-pedagogiczną w czasie pandemii i po jej zakończeniu? Porozmawiajmy o tym 20 maja o 17.30. Szczegóły spotkania znajdują się TUTAJ. Bezpośredni link do spotkania znajduje się TU.