Nauczanie wątkowe czy przedmiotowe? Jak uczynić przedmioty uzupełniające ciekawymi dla uczniów i satysfakcjonującymi dla nauczycieli?

Rozwiązaniem może być metoda projektów. Stawia ona nauczyciela w roli moderatora, uczniowie zaś stają się aktywnymi i samodzielnymi uczestnikami procesu edukacji. Aby prowadzenie zajęć metodą projektu stało się łatwiejsze, przygotowaliśmy kurs wyjaśniający, jak na podstawie materiału zawartego w podręczniku pracować metodą projektu. Podczas kursu zaprezentujemy ogromne możliwości tej metody oraz konkretne przykłady jej zastosowania.

Kurs wchodzi w skład cyklu szkoleń „Nowatorskie metody nauczania”, adresowanego do nauczycieli pracujących w szkołach ponadgimnazjalnych.

Zapisy ruszą w sierpniu. Początek kursu jest planowany na początek roku szkolnego 2013/2014.

Zachęcamy do śledzenia bieżących informacji: http://www.akademiaortograffiti.pl/.