Co zrobić, żeby uczniowie rozumieli czytane przez siebie teksty popularnonaukowe, naukowe, publicystyczne? Jak przezwyciężyć niechęć uczniów do czytania tekstów o funkcji informatywnej, by zwiększyć ich szanse na lepszy wyniki na egzaminach zewnętrznych? Zapraszamy na kurs internetowy  dla nauczycieli z gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych poświęcony temu zagadnieniu. 

Uczestnicy kursu, oprócz uzupełnienia swojej wiedzy w tym zakresie, zyskają dodatkowe korzyści: karty pracy na lekcje z uczniami oraz bardzo atrakcyjną zniżkę na zakup publikacji Czytanie ze zrozumieniem, dostępnej już w sklepie internetowym wydawnictwa.

Proponowany Państwu kurs przedstawia oryginalną metodę pracy z uczniem w klasie oraz pracy samodzielnej ucznia, która zwiększa efektywność czytania ze zrozumieniem. Metoda została stworzona na lekcjach języka polskiego w Gimnazjum i Ogólnokształcącym Liceum Programów Indywidualnych w Gdańsku w 2009 roku i objęto nią jeden rocznik uczniów, który przystąpił do egzaminów gimnazjalnych i maturalnych w 2013 roku. Wyniki były znakomite i wykluczyły wpływ standardowych działań nauczyciela.  Warto dodać, że wśród uczniów objętych metodą 60% stanowili uczniowie z dysleksją.

Jeśli chcą Państwo poznać szczegóły Metody OLPI i rozpocząć z uczniami pracę zainspirowaną jej osiągnięciami, zapraszamy do zapisania się na bezpłatny kurs internetowy.